گارانتی و خدمات

گارانتی و خدمات - سورین

امروزه توجه به كيفيت كالا از مهمترين وظايف یک شركت است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد . ساعت سورین با توجه به اهميت اين موضوع بر خدمات برتر براي خانواده مشتريان خود تاكيد دارد . در همين راستا همکاران ما در واحد خدمات پشتیبانی وظيفه دارند در اسرع وقت، با دقت و مشتري مداري كه لازمه كار خدماتي است به مشتريان ساعت سورین پاسخگو باشند.

 

نکاتی که باید به آن توجه شود : 

 

  • همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است. 
  •  
  • وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد. 
  •  
  • زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی توسط نماینده محاسبه می گردد. 
  •  
  • تحویل و دریافت کالای معیوب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد. 
  •  
  • تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت سورین خواهد بود. 
  •  
  • کالای تعویضی که تولید آن متوقف شده است به شرط دارا بودن شرایط پشتیبانی با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
  •  
  • شرکت هیچ گونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان پشتیبانی آن‌ها به اتمام رسیده یا پشتیبانی آن‌ها باطل شده است را ندارد. اما در صورتی که این امکان وجود داشته باشد با دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.
  •  
  • هزینه ارسال کالا به مرکز خدمات پس از فروش شرکت سورین به عهده مشتری می باشد و باز پس فرستادن بعد از رفع عیب به عهده شرکت سورین خواهد بود.
  •  
  • در صورت بروز مشکل توسط کارخانه سازنده ، شرکت به صورت فراخوان نسبت به جبران خسارات اقدام می نماید.
  •  
  •  

موارد مشمول گارانتی:

 

  • موتور ساعت
  •  
  • رنگ ساعت
  •  
  • قاب و بند
  •  
  • نگین ساعت
  •  

مدت یک سال گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی توسط نماینده

 

 

موارد و شرایط خارج از گارانتی:

 

  •  کالای مصرفی از قبیل شیشه و باتری ساعت
  •  
  •  برخورد مستقیم با آب
  •  
  •  بند چرم و قفل ساعت

 

 

  • در صورت نیاز به تعویض کالاهای مصرفی این امر با پرداخت هزینه امکان پذیر است.
  •  
  • دستکاری ساعت توسط افراد غیر متخصص، موجب ابطال ضمانت ساعت است.
  •  
  • خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی ( شیشه – قاب – بند ) و برخورد غیر مستقیم با آب و کار در محیط های آلوده به مواد شیمیایی یا مرطوب منجر به زنگ زدگی و همچنین مواردی ناشی از استفاده ناصحیح مشمول خدمات گارانتی نمی شود.
  •  
  • شرکت سورین بر اساس تشخیص کارشناس خود کالای که تحت پوشش گارانتی نمی باشد را در صورت صلاح دید تعمیر یا تعویض می نماید.